mercoledì 21 maggio 2014

La luna e il cucchiaio/Moon in a spoon

Orecchini e collana/Earrings and necklace: ponte Carlo a Praga, regalo (genitori)/Charles bridge in Prague, present (parents)
Cardigan: H&M Man (10€ on sale)
Maglietta/Tee: Pimkie (6,50€ on sale)
Salopette/Overall: mercato di Papiniano/Papiniano open air market
Calze/Socks: mercato (3x1,50€)
Scarpe/Shoes: Tally Weijl (12,95€ on sale)

Settimana scorsa, per riprendermi dallo stress dell'ennesimo dramma condominiale (con tanto di macchia d'umidità sulla parete dell'unica stanza per ora ridipinta di casa mia, GRRR), ho tirato fuori dall'armadio la mia salopette preferita e la mia parure di collana e orecchini preferita, quella con le lune di pietra comprate sul ponte Carlo, a Praga.

Last week, to recover from the stress of yet another condominium drama (with a moisture stain on the wall of the only repainted room of my house, GRRR), I pulled out of my closet my favorite overall and my favorite necklace and earrings parure, the one with the moons of stone bought on Charles bridge in Prague.

Sabato ho messo una variante usando la collana che avevo appena fatto.

On Saturday I wore ​​a variation using the necklace I had just made.

Maglietta/Tee: swappata/swapped
Calzini/Socks: H&M (3€ X 2 on sale)
Scarpe/Shoes: Pittarello (5€ on sale) 

Ho usato la vecchia collana della mia amica Prociona per fare qualcosa di nuovo, attaccandoci il ciondolo a forma di cucchiaio comprato allo stand di Alchemian all'Hobby Show e il ciondolo a teiera di una collana di Primark che ho smontato.

I used the old necklace of my friend Prociona to do something new, by linking the spoon-shaped pendant bought at the stand of Alchemian at the Hobby Show and the teapot pendant of a Primark necklace that I disassembled.

Nessun commento:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...