Orecchini/Earrings: fatti io/selfmade
Canottiera/Vest: boh
Gonna/skirt: fatta io/selfmade
Scarpe/Shoes: Primark (10£)
Oggi è tanabata, la festa giapponese degli innamorati! È l'unico giorno dell'anno in cui le stelle di Vega e Altair, la tessitrice e il mandriano, possono incontrarsi. Per celebrarla si usa scrivere un proprio desiderio su di un foglietto e appenderlo ad un ramo di bambù.
Purtroppo oggi non passerò la giornata con la mia Pelosa Metà perché sto partendo per Girona, in Spagna! Ho chiesto quasi per scherzo a mio padre che deve andarci per un convegno se potevo accompagnarlo e lui ha detto di sì! Volevo già passare da Girona durante il viaggio on the road in Andalusia, ma purtroppo era totalmente fuori strada.
Tornerò prestissimo, giovedì, e i post non subiranno interruzioni.
Today is tanabata, the lovers' Japanese festival! It is the only day of the year in which the stars Vega and Altair, the weaver and the herdsman, can meet. To celebrate it the use is to write a wish on a piece of paper and hang it to a bamboo branch.
Unfortunately today I will not spend the day with my Hairy Half because I'm leaving for Girona, Spain! I asked as a joke to my father who has to go there to a conference if I could accompany him and he said yes! I already wanted to visit Girona during the road trip in Andalusia, but unfortunately it was totally off the track.
I will be back very soon, on Thursday, and there won't be interruption in the regular post schedule.
2 commenti:
Wow, Girona! I hope to read your post on Girona soon + I really want to go there! :D
Thank you! It's really beautiful!
Posta un commento